my cUte LittLe b0ypRen.. aHakS!! (^_^)

hehehe... skrg tgh gLer beRbl0g (wpun hakikatnya 0rg lain dh leBiH dlu beRbl0g dr aku.. kui..kui.. :p)
bia la, bl0g aku, aku pnye suke la kn... betul x?2x..
so now, i wanna talk ab0ut my cUte LittLe b0ypRen..
who is he?
he was....
taadaaaa!!!
muHamMad nuR iMan
he waS my 1st nePhew.. baru maSuk 1 tHn 3 BuLan.. he waS b0Rn 0n 9th MaRch 2010..
baRu 1 BuLan tp keLetaHnya dh menGaLahkan buDak 3 taHun!!! :P
eventh0ugh he supp0sed called me "makngah".. tp aku tetap bahasakn diriku sbg "angah"
ngeh..ngeh..ngeh..
tapi his "Tuk" (my mama), his "Mama" (my sister) and all his "makcik2" (my adik2) akan wat muke xpuas hati ble aku bahasakn "angah".. 
sbbnye... pangkaL dpn pgiLan dorg sume ade "mak2".. makcik, maksu..  hehehe.. :p
so, when iMan called me "angah', it's make me fell y0ung.. :p
hell0.. 0ff c0urse la y0ung lg.. i'm sweEt 23 years ma... (^_^)
s0 j0m kite Layan keLetaH + Ken0ttyan iMan..
my cUte LittLe b0ypRen.. :)

 iMan with his Big eYes  :p

 da cUtest iMan.. (^_^)

with his fAv0uRite cHaiR.. 

i haVe teeth.. said iMan :p

cantik kaki mu waHai aNak BuaHku... :p

caakk!!! mengg0da panDangan mata iMan time ni.. if i'm n0t misTaken, pic ni maSe g majLis niKah my c0usin at Jasin, MeLaka.. hujan leBat sePanjang jaLan tu!!! 

p/s f0r my c0usin, (al0ng eddy): tu La, nPe x suRuh sis Fatin caMpaK bajU ats buMbung uMah aWaL2!!! 

s0 ok la u'ollz .. h0pefuLLy u'ollz nj0y with iMan sh0w...
hehehehehe...  :p

0 ulasan:

Catat Ulasan


up