Tentang Cinta.. ❤

paDa aKu, C.I.N.T.A  adaLah gabungan di antara KOMITMEN (tanggungjawab) + FITRAH (sifat semulajadi) + NALURI (keinginan untuk  disayangi dan menyayangi) + TOP (puncak kehidupan) + ALTRUISTIC (melebihkan org lain dari diri sendiri).. 

Setiap insan mempunyai tafsiRan cinta yg teRsenDiri, tak teRkeCuaLi diRiku.. pada aku,  itu adaLah satu pRasAan  yg sgt2 berHarga.. kita b0leh suka pd ramai 0rg, tp  aku hanyaLah utk insan yg.......


  • b0Leh meneRima diRi ini seaDanya.. 
  • b0leh menerima keLuaRgaku seaDanya..
  • b0leh menerima sifat (+ve) & especially (-ve).. 
  • b0leh meminjamkan bahunya tatkala aku sedang menangis sedih..
  • b0leh meminjamkan telinganya utk mendengar segala luahan rasa marah, sedih dan gembira yg aku lalui..
dan yang paling penting...
segala rasa cinta, rindu dan kasih sayangnya hanya utk aku.. 
(kecuali fmly die)

Dlm temp0h 23thn aku bertapak di bumi Allah ni.. 2x aku memberi .. 1st time umur aku 18 thn.. tp  tu hanyalah kenangan yg dah aku lupekan.. dah ku buang jauh dr k0tak  mem0ri ini.. =)

Kali ke-2 dan terakhir, (insyaAllah) =),  time aku tgh study 2nd semester kt UiTM SaRawak.. perkenalan yg tidak disangka2 sbnrnye.. =)  dan spai skrg K.A.M.I pn masih x percaya 0ur L0ve destiny ni menjangkau 3 tahun 5 bln suda.. alhamdulillah..
 my enDLess 



w/pun byk m0ment manis & pahit yg teLah K.A.M.I Lalui spnjg perHubungan ini, alhamdulillah  K.A.M.I tetap utuh.. h0pefully  K.A.M.I ini bakaL berakhir dgn keBahagiaan yg berpanjangan... aminnnnn...

"tiada kisah & saat yg paling menggembirakan & membahagiakan melainkan ketika jatuh cinta..,bercinta.. tidak kisah & saat yg sangat mengerikan lagi memedihkan hati melainkan putus cinta.. tiada apa yg lebih membahagiakan di dunia ini selain dari mendengar ungkapan kata-kata yg dilontarkan oleh orang yg disayangi dgn penuh kasih sayangnya & cintanya terhadap kita.."

p/s: utk Mr. Ucuk, i d0  U damn much till my last breath.. & h0pefully 0ur planning will g0es sm00thly.. 

0 ulasan:

Catat Ulasan


up